MAJ DotA 2 - Support natif du 4K et mise à jour du Year Beast Brawl (encore)

Les jours se ressemblent, les jours se répètent, et aujourd'hui sera un jour comme les autres car DotA 2 a obtenu sa mise à jour journalière qui améliore le mode Year Beast Brawl, comme toujours depuis quelques temps.

On notera cependant que cette mise à jour apporte le support en natif de la définition 4K, et que la différence sera comme le jour et la nuit pour les possesseurs d'un tel écran.

Les changements du jour en terme d'équilibrage du mode Year Beast Brawl ne sont guère passionnant, donc si vous souhaitez plus de détails, voici le changelog en anglais, c'est simple comme bonjour !

19 février 2015

  • Released the first New Bloom Treasure along with a Charm version.

Year Beast Brawl:

  • Global Active Abilities now scale based on game time, similar to the Beast Passive Upgrades:
  • - Thundergod's Wrath: 350 damage to 0-10 minutes: 125 damage, 10-20 minutes: 250 damage, 20+ minutes: 375 damage
  • - Global Chakra :100% mana to 0-10 minutes: 60% mana, 10-20 minutes: 80% mana, 20+ minutes: 100% mana
  • - Hand of God: 300 health to 0-10 minutes: 200 health, 10-20 minutes: 300 health, 20+ minutes: 400 health: 5 seconds to 0-10 minutes: 4 seconds, 10-20 minutes: 5 seconds, 20+ minutes: 6 seconds.
  • Fixed using beast actives while the game is paused


  • Fixed KOTL Illuminate, custom spirit models now appear when custom Illuminate is used with Spirit Form
  • Support for High-DPI (4k) displays has been added. This requires Windows 8.1 or later. Dota 2 will now use the native resolution of High-DPI displays and will use larger mouse cursor sizes when available

20 février 2015

  • Fixed Towers denied while in the fog of war taking too long to disappear

Year Beast Brawl:

  • Refresher Aura is now tracked per-ability and has a slightly greater chance of initially triggering, but a diminishingly lower chance of triggering for each subsequent proc
  • Tower Flak shots now apply Skadi
  • Teleport cooldown reduced from 60 to 30 seconds
  • Teleport channel duration increased from 3 to 4.5
0 commentaire